dinsdag 5 juni 2007

Scrap-verslaafd!

Mijn vriendin Marian was al een tijd bezig met scrappen en ik vond het erg leuk om te zien wat zij allemaal voor mooie LO's maakte. Ikzelf wilde me er echter niet aan wagen want ik ken mezelf: als ik aan dit soort dingen begin, is het einde zoek. Ik bewonderde dus Marian haar werk en deed er verder zelf niets mee. Toen mijn schoonzus al dit mooie werk van Marian zag, werd zij ook helemaal enthousiast en is langzaamaan begonnen met scrappen. Nu werd het voor mij steeds moeilijker om me afzijdig te houden. Na de geboorte van Thomas leek het me wel leuk om wat foto's te scrappen van hem. Dit is nu ruim een jaar geleden (Thomas is nu 14 maanden) en ik heb al heel wat LO's gemaakt en ook vooral mini-boekjes vind ik erg leuk. Volgens mij kan ik mezelf wel lichtelijk verslaafd noemen...

Geen opmerkingen: